Bestuursmededelingen

Notulen Algemene Ledenvergadering 2017

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
21/02/2018 - Notulen 23e Algemene Ledenvergadering Bewonersvereniging Delfgauw op 7 maart 2017 om 20:00 uur in boerderij Onder de Zeven Linden   Opening Piet opent de vergadering om 20:00 uur en heet de ongeveer 35 aanwezigen welkom. Hij is blij met de grote opkomst. Dank aan de winnares van heel Delfgauw bakt… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2014

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
01/05/2014 - NOTULEN Algemene Ledenvergadering op 17 april 2014 om 20:00 uur in de Keet te Delfgauw 5 leden aanwezig, 6 bestuursleden, afmeldingen van fam Uittenbogaard, Flora Huisman, Wendy Rozema en Wiel Hopman. 1. Opening Piet heet de aanwezigen van harte welkom. 2. Update wijkgericht werken en nieuwe initiatieven bewoners, Peter van… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2013

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
13/12/2013 - Algemene Leden Vergadering Bewoners Vereniging Delfgauw 25 april 2013 1. Opening Piet Lagerweij opent de 19e ledenvergadering en heet alle aanwezigen welkom (12 personen). De presentatie van Peter van der Sman is niet zoals in de agenda aangekondigd de leefbaarheidsmonitor, want die presentatie is in 2012 al gedaan. Deze avond geeft… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2012

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
12/05/2012 - Notulen ALV 2012 Notulen Algemene Ledenvergadering Bewonersvereniging Delfgauw Datum: 19 april 2012 Aanwezig: ca 28 leden en het bestuur. Opening Piet Lagerweij opent de 18e ledenvergadering en vertelt daarbij wat over de opknapbeurt van de Keet. Goedkeuring notulen 17e ALV op 14 april 2011 Dhr Werkman geeft aan dat zijn… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2011

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
31/12/2011 - ALGEMENE LEDENVERGADERING BEWONERSVERENIGING DELFGAUW 2011   Donderdag 14 april 2011, 20:00 uur in De Keet in Delfgauw Opening Piet Lagerweij opent de 17e ALV. Er zijn naast het bestuur 28 leden aanwezig, plus wijkmanager Peter van der Sman en vertegenwoordigers van de CDA en D’66 fractie. Goedkeuring notulen 16e ALV… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2010

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
12/12/2010 - Donderdag 15 april 2010, 20:00 uur in De Keet in Delfgauw 1.      Opening Piet opent de 16e ALV. Er zijn naast het bestuur 26 leden aanwezig plus wijkmanager Peter van der Sman. 2.      Goedkeuring notulen 15e ALV op 16 april 2009 Deze notulen worden zonder opmerkingen goedgekeurd. 3.      Verslag van de… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2009

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
12/12/2009 - Datum: 16 april 2009 Aanwezig: ca. 21 leden en het bestuur en de pers (Telstar) 1. Opening door de voorzitter De voorzitter opent de vergadering en heet de aanwezigen welkom op de 16e ledenvergadering van de Bewonersvereniging. 2. Goedkeuring van de notulen van de 14-de ledenvergadering van 17 april 2008… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2008

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
13/12/2008 - Datum: 17 april 2008 Aanwezig: circa 25 leden, het bestuur en de pers (Telstar). 1. Opening door de voorzitter De voorzitter opent de vergadering en heet de aanwezigen welkom op de 15e ledenvergadering van de Bewonersvereniging. 2. Goedkeuring van de notulen van de 14-de ledenvergadering van 19 april 2007 De… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2006

13/12/2006 - Betreft : 12e ledenvergadering Bewonersvereniging Delfgauw Datum : donderdag 27 april 2006. Aanwezige bestuursleden: Hans Zweekhorst, René van Steenbergen, Louis van der Meijden, Jaap Nieuwenhuis, Piet Lagerweij, Cora Cox (afwezig Marjon Boekestijn, secretaris). Aanwezig : ongeveer 25 leden. 1. Opening door de voorzitter De voorzitter opent de vergadering en heet… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2005

13/12/2005 - Betreft : 12e ledenvergadering Bewonersvereniging Delfgauw. Datum : donderdag 24 maart 2005. Aanwezige bestuursleden : Hans Zweekhorst, René van Steenbergen, Louis van der Meijden, Cora Cox. Aanwezig : ongeveer 23 leden. 1. Opening door de voorzitter De voorzitter opent de vergadering en heet de aanwezigen welkom en meldt dat het… (lees verder)