Bestuursmededelingen

Lees hier onze Vaart 57 digitaal – met rectificatie

30/11/2016 - Klik op Vaart-57 om te kijken naar de digitale editie van onze nieuwsbrief in kleur! Rectificatie In het artikel over de nieuwbouw aan de Spuikade staat dat de vrijstaande woning is komen te vervallen. Dit berust op een misverstand. Onze excuses hiervoor. (lees verder)

Actiepunten uit de wijkschouw

02/05/2016 - Op 13 april was er weer een wijkschouw waarbij onze wijkmanager Peter van der Sman met een aantal bewoners een rondje door Delfgauw heeft gemaakt. We hebben langdurig (en letterlijk) stilgestaan bij de verkeerssnelheid in 30 km-zones. Zoals u in bijgevoegde lijst kunt teruglezen, wordt de snelheidsdisplay later dit jaar… (lees verder)

Algemene Ledenvergadering

25/02/2016 - De Algemene Ledenvergadering  van de BewonersVerenigingDelfgauw  is gepland op donderdag 3 Maart 2016 om 20.00 uur in de "Keet" .(oud Delfgauw ) Aandachtspunten die o.a zullen voorkomen zijn ; Opening . Goedkeuring notulen 21ste ALV op 27 maart 2015. Update ontwikkelingslocaties uit de dorpsvisie . Rabolocatie  Groene Buffer  Spuilocatie Locatie… (lees verder)

Lustrumfeest een jaar uitgesteld

12/04/2015 - Het Bestuur van de Bewonersvereniging Delfgauw heeft besloten het lustrumfeest een jaar uit te stellen. Aanleiding is het zomerfeest dat het Oranjecomité Delfgauw dit jaar op 4 juli organiseert ter gelegenheid van hun 45-jarig bestaan. En twee feesten zo dicht op elkaar is te veel voor Delfgauw. "De Bewonersvereniging heeft… (lees verder)

Energie-Party – nuttige bespaartips ook voor moderne woningen .

04/02/2015 - [caption id="attachment_710" align="alignright" width="377"] Energy-Party aan de Renovalaan Febr 2015[/caption] Energie-Party wat is dit nu weer? Nou, net zo iets als alle andere party's, maar dan met iemand erbij die "weet heeft van energie-besparing" en deze energieadviseur kunt u Gratis bij uw party betrekken en kan dan meedenken en oplossingen… (lees verder)

Welkom op onze nieuwe website!

17/11/2014 - Wij zijn best een beetje trots op onze nieuwe website. We hebben er samen met een team vrijwilligers hard aan gewerkt. We hopen dat u uw weg hier kunt vinden. Heeft u nog tips meldt het ons via het contactformulier. (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2014

01/05/2014 - NOTULEN Algemene Ledenvergadering op 17 april 2014 om 20:00 uur in de Keet te Delfgauw 5 leden aanwezig, 6 bestuursleden, afmeldingen van fam Uittenbogaard, Flora Huisman, Wendy Rozema en Wiel Hopman. 1. Opening Piet heet de aanwezigen van harte welkom. 2. Update wijkgericht werken en nieuwe initiatieven bewoners, Peter van… (lees verder)

Energie avond