Buurtfeest in Delfgauw op 1 oktober

De accordeon speelt jolige deuntjes en overal klinken begroetingen. Glazen klinken op gezondheid en gezelligheid..het is alweer te lang geleden…, De Bewonersvereniging Delfgauw nodigt iedereen uit om dit jubileumfeestje( 21 jaar alweer !!) mee te maken. Dorpsgenoten uit Delfgauw ontmoeten elkaar op 1 oktober op het erf van boerderij “Onder de Zeven Linden” bij Beppie en Louis van der Meijden.

We starten om 16.00u . Er is vertier voor jong en oud; Jeu de Boules voor de liefhebbers en de kids kunnen zich vermaken met leuke activiteiten o.a. een speurtocht.Lekkere happen uit een oude VW-bus, een saladebar en pizza zorgen ervoor dat de inwendige mens ook aan zijn/haar trekken komt.

Bij de bar kun je terecht voor koffie/thee of iets sterkers en voor het gebak…..zorgen jullie zelf!? (er komt een wedstrijd aan – verzamelen jullie alvast recepten!). Als de muziek klinkt van Big Band “Frank and the Silly Symphonies” gaan we tot een uurtje of 22.00 swingen!

De kosten zijn €5 voor leden en €10 voor niet-leden. Kinderen tot 12 jaar betalen €2,50. Het eten is inbegrepen en 2 consumptiebonnen per persoon, daarna betaal je €1 per consumptie.

En zo maken we er met z’n allen een leuk feessie van waar nog lang over zal worden gepraat. Delfgauw heeft er lang op gewacht!

lustrumfeest2009