Nieuwsberichten Bewonersvereniging Delfgauw

Uitgelicht

Hieronder de meest prangende kwesties en meest actuele nieuwsberichten van de Bewonersvereniging Delfgauw

Vrijwilligers Gezocht voor de Buitenspeeldag in Delfgauw

Vrijwilligers gezocht voor Buitenspeeldag Delfgauw
01/05/2018 - Help!! We hebben vrijwilligers nodig om de Buitenspeeldag te laten slagen. Help ons met het begeleiden van de activiteiten. lees verder   Jaarlijkse Buitenspeeldag in Delfgauw De Buitenspeeldag in Delfgauw is jaarlijks een groot succes. Kinderen kijken ernaar uit en vragen lang van tevoren wanneer ze weer op straat mogen… (lees verder)

Bezwaar tegen lichtvervuiling kassengebied

13/04/2018 - De gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft eind maart 2018 een maatwerkvergunning verleend voor de teler aan de Kooltuin 1 en aan de Zuideindseweg 25B. Deze houdt in dat de teler zich niet hoeft te houden aan de zogenaamde afscherming assimilatiebelichting in de donkerteperiode. In normaal Nederlands: waar de kassen normaal moeten worden… (lees verder)

Komkommerweg Delfgauw verbindt N470 met Delftsestraatweg

30/03/2018 - (klik om het plan op A4-formaat te dowloaden - pdf) De Komkommerweg in Delfgauw wordt een nieuwe uitvalsweg voor verkeer van en naar het glastuingebied Pijnacker West. Deze weg ontlast de kernen Pijnacker (Oostlaan) en Delfgauw van (vracht)-verkeer. Daarmee neemt de leefbaarheid en woonkwaliteit toe. Het fietspad langs de Komkommerweg… (lees verder)

Klik hier voor alle nieuwsberichten

Nieuwsberichten per categorie

Sociale activiteiten

Bewonersbelangen, waaronder:

• duurzaamheid;
  • natuur, milieu en leefbaarheid;
  • verkeer;
  • woningbouw en ruimtelijke ordening.

Politiek en gemeente

Verenigingsnieuws, inclusief de notulen van de ALV