Sociale activiteiten voor en door bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:
  • Buitenspeeldag
  • Lampionnenoptocht
  • Familiedag (tijdens Oranje-activiteiten)
  • Het ‘Jouw Delfgauw’ evenement
  • Politiek Café
  • Workshops tapas maken, schilderen en bloemschikken
  • Heel Delfgauw Bakt
  • Wijnproeverijen
  • Cultuur- en natuurwandelingen

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

Vrijwilligers Gezocht voor de Buitenspeeldag in Delfgauw

Vrijwilligers gezocht voor Buitenspeeldag Delfgauw
01/05/2018 - Help!! We hebben vrijwilligers nodig om de Buitenspeeldag te laten slagen. Help ons met het begeleiden van de activiteiten. lees verder   Jaarlijkse Buitenspeeldag in Delfgauw De Buitenspeeldag in Delfgauw is jaarlijks een groot succes. Kinderen kijken ernaar uit en vragen lang van tevoren wanneer ze weer op straat mogen… (lees verder)

Politiek Café groot succes & Antwoorden extra vragen