Sociale activiteiten voor en door bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:
  • Buitenspeeldag
  • Lampionnenoptocht
  • Familiedag (tijdens Oranje-activiteiten)
  • Het ‘Jouw Delfgauw’ evenement
  • Politiek Café
  • Workshops tapas maken, schilderen en bloemschikken
  • Heel Delfgauw Bakt
  • Wijnproeverijen
  • Cultuur- en natuurwandelingen

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

Aankomende activiteiten: klik hier

Verslagen van activiteiten:

Buitenspeeldag Delfgauw groot succes!

Buitenspeeldag Delfgauw 2018
30/06/2018 - Woensdag 13 juni werd na een jaar afwezigheid de Buitenspeeldag in Delfgauw gevierd. Op de voor verkeer gesloten Noordeindseweg is op deze mooie dag naar hartenlust buiten gespeeld. Dankzij de voldoende begeleiders, die bereid zijn gevonden om te helpen.  Namens de Bewonersvereniging Delfgauw heeft een team van enthousiaste vrijwilligers samen… (lees verder)

Vrijwilligers Gezocht voor de Buitenspeeldag in Delfgauw

Vrijwilligers gezocht voor Buitenspeeldag Delfgauw