Verenigingsnieuws

Vrijwilligers Gezocht voor de Buitenspeeldag in Delfgauw

Vrijwilligers gezocht voor Buitenspeeldag Delfgauw
01/05/2018 - Help!! We hebben vrijwilligers nodig om de Buitenspeeldag te laten slagen. Help ons met het begeleiden van de activiteiten. lees verder   Jaarlijkse Buitenspeeldag in Delfgauw De Buitenspeeldag in Delfgauw is jaarlijks een groot succes. Kinderen kijken ernaar uit en vragen lang van tevoren wanneer ze weer op straat mogen… (lees verder)

Bewonersvereniging Delfgauw gered!

25/02/2018 - In de aanloop naar de ledenvergadering van de Bewonersvereniging uitte de voorzitter de noodkreet dat voor het voortbestaan zich ten minste drie nieuwe bestuursleden moesten aanmelden. Anders zag het bestuur zich genoodzaakt de vereniging op te heffen. Donderdag 22 februari was het zo ver. Op de ledenvergadering bleek dat zich… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2017

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
21/02/2018 - Notulen 23e Algemene Ledenvergadering Bewonersvereniging Delfgauw op 7 maart 2017 om 20:00 uur in boerderij Onder de Zeven Linden   Opening Piet opent de vergadering om 20:00 uur en heet de ongeveer 35 aanwezigen welkom. Hij is blij met de grote opkomst. Dank aan de winnares van heel Delfgauw bakt… (lees verder)

Valt het doek voor de Bewonersvereniging?

Over de Bewonersvereniging Delfgauw
06/02/2018 - Na 22 jaar lijkt het doek voor de Bewonersvereniging te vallen. Het ontbreken van nieuwe bestuursleden luidt het einde van de BVD in. De huidige bestuursleden zitten allemaal al tussen de 5 en 12 jaar in het bestuur en gaan er mee stoppen. Zonder nieuwe bestuursleden komt hiermee ook een… (lees verder)

Lees hier onze Vaart 57 digitaal – met rectificatie

30/11/2016 - Klik op Vaart-57 om te kijken naar de digitale editie van onze nieuwsbrief in kleur! Rectificatie In het artikel over de nieuwbouw aan de Spuikade staat dat de vrijstaande woning is komen te vervallen. Dit berust op een misverstand. Onze excuses hiervoor. (lees verder)

Bewonersvereniging viert spetterend lustrumfeest

10/10/2016 - Op zaterdag 1 oktober 2016 vierde de Bewonersvereniging Delfgauw haar eenentwintigste verjaardag (door omstandigheden was het lustrumfeest een jaartje uitgesteld) met een spetterend feest. Heel oud Delfgauw was uitgenodigd om dat te komen vieren in en rond de boerderij Onder de Zeven Linden bij Beppie en Louis van de Meijden.… (lees verder)

Algemene Ledenvergadering

25/02/2016 - De Algemene Ledenvergadering  van de BewonersVerenigingDelfgauw  is gepland op donderdag 3 Maart 2016 om 20.00 uur in de "Keet" .(oud Delfgauw ) Aandachtspunten die o.a zullen voorkomen zijn ; Opening . Goedkeuring notulen 21ste ALV op 27 maart 2015. Update ontwikkelingslocaties uit de dorpsvisie . Rabolocatie  Groene Buffer  Spuilocatie Locatie… (lees verder)

Lustrumfeest een jaar uitgesteld

12/04/2015 - Het Bestuur van de Bewonersvereniging Delfgauw heeft besloten het lustrumfeest een jaar uit te stellen. Aanleiding is het zomerfeest dat het Oranjecomité Delfgauw dit jaar op 4 juli organiseert ter gelegenheid van hun 45-jarig bestaan. En twee feesten zo dicht op elkaar is te veel voor Delfgauw. "De Bewonersvereniging heeft… (lees verder)

Welkom op onze nieuwe website!

17/11/2014 - Wij zijn best een beetje trots op onze nieuwe website. We hebben er samen met een team vrijwilligers hard aan gewerkt. We hopen dat u uw weg hier kunt vinden. Heeft u nog tips meldt het ons via het contactformulier. (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2014

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
01/05/2014 - NOTULEN Algemene Ledenvergadering op 17 april 2014 om 20:00 uur in de Keet te Delfgauw 5 leden aanwezig, 6 bestuursleden, afmeldingen van fam Uittenbogaard, Flora Huisman, Wendy Rozema en Wiel Hopman. 1. Opening Piet heet de aanwezigen van harte welkom. 2. Update wijkgericht werken en nieuwe initiatieven bewoners, Peter van… (lees verder)