Verenigingsnieuws

Bewonersvereniging viert spetterend lustrumfeest

10/10/2016 - Op zaterdag 1 oktober 2016 vierde de Bewonersvereniging Delfgauw haar eenentwintigste verjaardag (door omstandigheden was het lustrumfeest een jaartje uitgesteld) met een spetterend feest. Heel oud Delfgauw was uitgenodigd om dat te komen vieren in en rond de boerderij Onder de Zeven Linden bij Beppie en Louis van de Meijden.… (lees verder)

Algemene Ledenvergadering

25/02/2016 - De Algemene Ledenvergadering  van de BewonersVerenigingDelfgauw  is gepland op donderdag 3 Maart 2016 om 20.00 uur in de "Keet" .(oud Delfgauw ) Aandachtspunten die o.a zullen voorkomen zijn ; Opening . Goedkeuring notulen 21ste ALV op 27 maart 2015. Update ontwikkelingslocaties uit de dorpsvisie . Rabolocatie  Groene Buffer  Spuilocatie Locatie… (lees verder)

Lustrumfeest een jaar uitgesteld

12/04/2015 - Het Bestuur van de Bewonersvereniging Delfgauw heeft besloten het lustrumfeest een jaar uit te stellen. Aanleiding is het zomerfeest dat het Oranjecomité Delfgauw dit jaar op 4 juli organiseert ter gelegenheid van hun 45-jarig bestaan. En twee feesten zo dicht op elkaar is te veel voor Delfgauw. "De Bewonersvereniging heeft… (lees verder)

Welkom op onze nieuwe website!

17/11/2014 - Wij zijn best een beetje trots op onze nieuwe website. We hebben er samen met een team vrijwilligers hard aan gewerkt. We hopen dat u uw weg hier kunt vinden. Heeft u nog tips meldt het ons via het contactformulier. (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2014

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
01/05/2014 - NOTULEN Algemene Ledenvergadering op 17 april 2014 om 20:00 uur in de Keet te Delfgauw 5 leden aanwezig, 6 bestuursleden, afmeldingen van fam Uittenbogaard, Flora Huisman, Wendy Rozema en Wiel Hopman. 1. Opening Piet heet de aanwezigen van harte welkom. 2. Update wijkgericht werken en nieuwe initiatieven bewoners, Peter van… (lees verder)