Nieuwsarchief sociale activiteiten – Bewonersvereniging Delfgauw

Succesvolle Paasworkshop bij Emerald Forest

paasworkshop 2019
26/04/2019 - Woensdag 10 april jl hebben we in samenwerking met Emerald Forest weer een leuke bloemschikworkshop georganiseerd. Dit keer met het thema Pasen. Natascha van Emerald Forest had een leuk idee voor deze creatieve avond. Er lag van alles voor ons klaar: bananenbladeren, bolletjes blauwe druifjes, verse tulpen, gerbra’s, ranonkels, buxus,… (lees verder)

Geslaagde kerst masterclass bij Emerald Forest

Kerst Masterclass
18/12/2018 - Woensdagavond 12 december 2018 was de eerste editie van de kerst masterclass bij The Emerald Forest in winkelcentrum Emerald. Er stonden er mooie stenen schalen voor ons klaar met uiteraard een stuk oase in het midden. Natascha van Emerald Forest begon met wat handige weetjes over deze oase. Vervolgens mochten… (lees verder)

Afscheid van Marjon Boekestijn

afscheid Marjon
14/12/2018 - Tijdens een geslaagde wijnproeverij op 21 november, nam Marjon Boekestijn afscheid als organisator van de sociale activiteiten voor de Bewonersvereniging Delfgauw.  Marjon was vanaf de oprichting van de bewonersvereniging betrokken; eerst als bestuurslid en daarna nog jarenlang als organisator van de 'kleine' activiteiten (eigenlijk alle sociale activiteiten behalve de buitenspeeldag). … (lees verder)

Lampionnenoptocht – lichtjes in het donker

lampionnenoptocht
22/11/2018 - Vrijdagavond 2 november was het dan eindelijk weer zo ver, de jaarlijkse lampionnenoptocht. Wel 45 kinderen met prachtige lampionnen en sommigen met enge maskers kwamen met hun ouders naar de Keet. Van daaruit vertrokken we voor een spannende tocht door het pikkedonker. Onderweg kwamen we de chocotent weer tegen en… (lees verder)

Buitenspeeldag Delfgauw groot succes!

Buitenspeeldag Delfgauw 2018
30/06/2018 - Woensdag 13 juni werd na een jaar afwezigheid de Buitenspeeldag in Delfgauw gevierd. Op de voor verkeer gesloten Noordeindseweg is op deze mooie dag naar hartenlust buiten gespeeld. Dankzij de voldoende begeleiders, die bereid zijn gevonden om te helpen.  Namens de Bewonersvereniging Delfgauw heeft een team van enthousiaste vrijwilligers samen… (lees verder)

Vrijwilligers Gezocht voor de Buitenspeeldag in Delfgauw

Vrijwilligers gezocht voor Buitenspeeldag Delfgauw