Nieuwsberichten Bewonersvereniging Delfgauw

Uitgelicht

Hieronder de meest prangende kwesties en meest actuele nieuwsberichten van de Bewonersvereniging Delfgauw

Buitenspeeldag Delfgauw groot succes!

Buitenspeeldag Delfgauw 2018
30/06/2018 - Woensdag 13 juni werd na een jaar afwezigheid de Buitenspeeldag in Delfgauw gevierd. Op de voor verkeer gesloten Noordeindseweg is op deze mooie dag naar hartenlust buiten gespeeld. Dankzij de voldoende begeleiders, die bereid zijn gevonden om te helpen.  Namens de Bewonersvereniging Delfgauw heeft een team van enthousiaste vrijwilligers samen… (lees verder)

Bezwaar tegen lichtvervuiling kassengebied

13/04/2018 - De gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft eind maart 2018 een maatwerkvergunning verleend voor de teler aan de Kooltuin 1 en aan de Zuideindseweg 25B. Deze houdt in dat de teler zich niet hoeft te houden aan de zogenaamde afscherming assimilatiebelichting in de donkerteperiode. In normaal Nederlands: waar de kassen normaal moeten worden… (lees verder)

Komkommerweg Delfgauw verbindt N470 met Delftsestraatweg

30/03/2018 - (klik om het plan op A4-formaat te dowloaden - pdf) De Komkommerweg in Delfgauw wordt een nieuwe uitvalsweg voor verkeer van en naar het glastuingebied Pijnacker West. Deze weg ontlast de kernen Pijnacker (Oostlaan) en Delfgauw van (vracht)-verkeer. Daarmee neemt de leefbaarheid en woonkwaliteit toe. Het fietspad langs de Komkommerweg… (lees verder)

Klik hier voor alle nieuwsberichten

Ga naar het nieuwsbrievenarchief

Nieuwsberichten per categorie

Sociale activiteiten

Bewonersbelangen, waaronder:

• duurzaamheid;
  • natuur, milieu en leefbaarheid;
  • verkeer;
  • woningbouw en ruimtelijke ordening.

Politiek en gemeente

Verenigingsnieuws, inclusief de notulen van de ALV