Nieuwsberichten Bewonersvereniging Delfgauw

Uitgelicht

Hieronder de meest prangende kwesties en meest actuele nieuwsberichten van de Bewonersvereniging Delfgauw

Gemeente dringt bewoners papiercontainer op

gemeente dringt bewoners Delfgauw extra kliko op voor papier
24/12/2018 - Net voor de kerst ontvingen veel bewoners van Delfgauw een brief van Avalex. Hierin wordt aangekondigd dat ze medio januari 2019 een papiercontainer krijgen; een derde kliko erbij in de tuin. In dit artikel vindt u antwoorden: Geldt dit ook voor u?Wat zijn goede alternatieven voor deze extra container in… (lees verder)

40 Woningen erbij op de Vrijenban

nieuwbouw vrijenban
18/12/2018 - De gemeente Pijnacker-Nootdorp is van plan om 40 nieuwe woningen te bouwen aan de Vrijenban. Deze woningen zijn gepland tussen de huidige Vrijenban en de Kooltuin. De bouwwerkzaamheden en de nieuwe huizen en bewoners zullen invloed hebben op de leefomgeving van omwonenden.  De Bewonersvereniging Delfgauw is door de gemeente gevraagd… (lees verder)

Geslaagde kerst masterclass bij Emerald Forest

Kerst Masterclass
18/12/2018 - Woensdagavond 12 december 2018 was de eerste editie van de kerst masterclass bij The Emerald Forest in winkelcentrum Emerald. Er stonden er mooie stenen schalen voor ons klaar met uiteraard een stuk oase in het midden. Natascha van Emerald Forest begon met wat handige weetjes over deze oase. Vervolgens mochten… (lees verder)

Gebied Ruyven noord krijgt invulling

12/12/2018 - Gemeente ontwikkelt samen met betrokkenen aantrekkelijke invulling voor het gebied Ruyven. De inrichting van het gebied Ruyven kent een lange geschiedenis. Al zo'n vijftien jaar geleden waren er plannen om het gebied aanrekkelijker te maken voor recreanten. Door verschillende redenen lukte het niet om die plannen van de grond te… (lees verder)

Klik hier voor alle nieuwsberichten

Ga naar het nieuwsbrievenarchief

Nieuwsberichten per categorie

Sociale activiteiten

Bewonersbelangen, waaronder:

• duurzaamheid;
  • natuur, milieu en leefbaarheid;
  • verkeer;
  • woningbouw en ruimtelijke ordening.

Politiek en gemeente

Verenigingsnieuws, inclusief de notulen van de ALV