Sociale activiteiten voor en door bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

Aankomende activiteiten: klik hier

Verslagen van activiteiten:

Activiteiten najaar 2019

25/11/2019 - Halloween avond 26 oktober jl. vierden we Halloween bij de Buren van Delfgauw. In samenwerking met Chillings bij de Buren werd het bij de Buren van Delfgauw compleet omgetoverd in heuse Halloweenstijl. Om 18:00 uur werd door Balletschool Delfgauw een Halloweendans uitgevoerd, uiteraard op muziek van Thriller van Michael Jackson.… (lees verder)

Buitenspeeldag in het water gevallen

06/09/2019 - Het is inmiddels al een paar weken geleden dat onze geliefde Buitenspeeldag volledig en letterlijk in het water viel. Dinsdagavond begonnen we met een heel gezellige en informatieve bijeenkomst vooralle vrijwilligers. We leerden elkaar kennen en de taken werden verdeeld. Woensdagochtend om negen uur stonden we met het organisatie team… (lees verder)

Succesvolle Paasworkshop bij Emerald Forest

paasworkshop 2019
26/04/2019 - Woensdag 10 april jl hebben we in samenwerking met Emerald Forest weer een leuke bloemschikworkshop georganiseerd. Dit keer met het thema Pasen. Natascha van Emerald Forest had een leuk idee voor deze creatieve avond. Er lag van alles voor ons klaar: bananenbladeren, bolletjes blauwe druifjes, verse tulpen, gerbra’s, ranonkels, buxus,… (lees verder)

klik hier voor meer nieuwsberichten