Sociale activiteiten voor en door bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

Aankomende activiteiten: klik hier

Verslagen van activiteiten:

Geslaagde kerst masterclass bij Emerald Forest

Kerst Masterclass
18/12/2018 - Woensdagavond 12 december 2018 was de eerste editie van de kerst masterclass bij The Emerald Forest in winkelcentrum Emerald. Er stonden er mooie stenen schalen voor ons klaar met uiteraard een stuk oase in het midden. Natascha van Emerald Forest begon met wat handige weetjes over deze oase. Vervolgens mochten… (lees verder)

Afscheid van Marjon Boekestijn

afscheid Marjon
14/12/2018 - Tijdens een geslaagde wijnproeverij op 21 november, nam Marjon Boekestijn afscheid als organisator van de sociale activiteiten voor de Bewonersvereniging Delfgauw.  Marjon was vanaf de oprichting van de bewonersvereniging betrokken; eerst als bestuurslid en daarna nog jarenlang als organisator van de 'kleine' activiteiten (eigenlijk alle sociale activiteiten behalve de buitenspeeldag). … (lees verder)

Lampionnenoptocht – lichtjes in het donker

lampionnenoptocht
22/11/2018 - Vrijdagavond 2 november was het dan eindelijk weer zo ver, de jaarlijkse lampionnenoptocht. Wel 45 kinderen met prachtige lampionnen en sommigen met enge maskers kwamen met hun ouders naar de Keet. Van daaruit vertrokken we voor een spannende tocht door het pikkedonker. Onderweg kwamen we de chocotent weer tegen en… (lees verder)

klik hier voor meer nieuwsberichten