Sociale activiteiten voor en door bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

Aankomende activiteiten: klik hier

Verslagen van activiteiten:

Wijnproeverij

09/02/2015 - Wijnproeverij bij "tisnienix" op 5 Febr 2015 . Wederom was de Wijnproeverij die wederom voortreffelijk werd verzorgd door Marion een succes althans voor de genodigden welke weer van voortreffelijke rode wijnen konden proeven en de meesten van de gasten vonden deze zo lekker dat er per ongeluk menig slokje naar… (lees verder)

Energie-Party – nuttige bespaartips ook voor moderne woningen .

04/02/2015 - [caption id="attachment_710" align="alignright" width="377"] Energy-Party aan de Renovalaan Febr 2015[/caption] Energie-Party wat is dit nu weer? Nou, net zo iets als alle andere party's, maar dan met iemand erbij die "weet heeft van energie-besparing" en deze energieadviseur kunt u Gratis bij uw party betrekken en kan dan meedenken en oplossingen… (lees verder)

Spreekbeurt over Delfgauw bij school De Meander

04/12/2014 - Op maandag 1 december werd door Quint Middelkoop een spreekbeurt gehouden in groep 7A op De Meander over het dorp Delfgauw. Zo konden zijn klasgenoten iets leren over de geschiedenis (en de naam!) van het dorp, de (Pijnackerse) Vaart, de wijk Emerald en de bedrijven. Een belangrijke bron van informatie… (lees verder)

Intocht van Sinterklaas op Delfgauw .

23/11/2014 - Op 22 November j.l. heeft de goede Sint Delfgauw weer aangedaan, vergezeld van heel ("echte") zwarte Pieten kwam de goedheiligman aan op het Saaymans Vaderplein waar een groot publiek van heel veel kleintjes en ook veel ouders het gezelschap een welkom heten. Het was een vrolijk gebeuren waar bijna elk… (lees verder)

Little free library Delfgauw

26/07/2014 - Sinds juli dit jaar is Delfgauw een minibieb rijker. Twee minibiebs, beide te vinden in Oud Delfgauw. Dat is een aanwinst voor de wijk. In een minibieb vind je boeken die je mee kan nemen om te lezen. En waar je boeken, die je wilt delen met anderen, in kunt… (lees verder)

Dorps got Talent 2