Verenigingsnieuws

Bewonersverenigingen van Emerald en oud-Delfgauw gaan samen verder

bewonersvereniging emerald
11/05/2019 - Onlangs stond onder de titel 'Eén bewonersvereniging voor heel Delfgauw' een uitgebreid artikel in de Telstar. Hierin werd aangekondigd dat de bewonersverenigingen van Emerald (Oude Laen) en van de oude kern van Delfgauw (Bewonersvereniging Delfgauw) voortaan samen door het leven zullen gaan onder de naam Bewonersvereniging Delfgauw. Deze naam dekt… (lees verder)

Notulen Algemene LedenVergadering 2019

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
22/04/2019 - U kunt de notulen van de ALV van 21 februari 2019 hier downloaden en lezen: Download Het betrof de 25e ALV sinds de oprichting; de Bewonersvereniging Delfgauw bestaat dit jaar 24 jaar. Agenda ALV 2019: Notulen 2018Sociale ActiviteitenLopende 'projecten:Natuurgebied Ruyven-NoordKomkommerwegHerinrichting S-Bocht en DelftsestraatwegVrijenban (nieuwbouw)BergRoses (assimilatieverlichting)Rotonde Ruyven (N470)Papiercontainers en Het Nieuwe… (lees verder)

Afscheid van Marjon Boekestijn

afscheid Marjon
14/12/2018 - Tijdens een geslaagde wijnproeverij op 21 november, nam Marjon Boekestijn afscheid als organisator van de sociale activiteiten voor de Bewonersvereniging Delfgauw.  Marjon was vanaf de oprichting van de bewonersvereniging betrokken; eerst als bestuurslid en daarna nog jarenlang als organisator van de 'kleine' activiteiten (eigenlijk alle sociale activiteiten behalve de buitenspeeldag). … (lees verder)

Automatische incasso en contributie 2018

contributie en automatische incasso
14/11/2018 - Bent u al jarenlang lid van de Bewonersvereniging Delfgauw, dan is het u vast niet ontgaan: we zijn met een moderniseringsslag bezig.  Enorme klus Sinds de oprichting van de Bewonersvereniging Delfgauw in 1995 werden alle leden ieder jaar verzocht om dit bedrag over te maken, wat door een groot deel… (lees verder)

Vrijwilligers Gezocht voor de Buitenspeeldag in Delfgauw

Vrijwilligers gezocht voor Buitenspeeldag Delfgauw
01/05/2018 - Help!! We hebben vrijwilligers nodig om de Buitenspeeldag te laten slagen. Help ons met het begeleiden van de activiteiten. lees verder   Jaarlijkse Buitenspeeldag in Delfgauw De Buitenspeeldag in Delfgauw is jaarlijks een groot succes. Kinderen kijken ernaar uit en vragen lang van tevoren wanneer ze weer op straat mogen… (lees verder)

Notulen Algemene LedenVergadering 2018

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
26/04/2018 - U kunt de notulen van de ALV van 22 februari 2018 hier downloaden en lezen: Download Het betrof de 24e ALV sinds de oprichting; de Bewonersvereniging Delfgauw bestaat dit jaar 23 jaar. Agenda ALV 2018: Notulen 2017Sociale ActiviteitenLopende 'projecten':SpuiKoalaKomkommerwegS-BochtVrijenbanJaarverslag (financiën) en KascontrolecommissieNieuwe bestuursledenRondvraagBorrel U kunt de notulen van de ALV… (lees verder)

Bewonersvereniging Delfgauw gered!

25/02/2018 - In de aanloop naar de ledenvergadering van de Bewonersvereniging uitte de voorzitter de noodkreet dat voor het voortbestaan zich ten minste drie nieuwe bestuursleden moesten aanmelden. Anders zag het bestuur zich genoodzaakt de vereniging op te heffen. Donderdag 22 februari was het zo ver. Op de ledenvergadering bleek dat zich… (lees verder)

Notulen Algemene Ledenvergadering 2017

notulen ALV Bewonersvereniging Delfgauw
21/02/2018 - Notulen 23e Algemene Ledenvergadering Bewonersvereniging Delfgauw op 7 maart 2017 om 20:00 uur in boerderij Onder de Zeven Linden   Opening Piet opent de vergadering om 20:00 uur en heet de ongeveer 35 aanwezigen welkom. Hij is blij met de grote opkomst. Dank aan de winnares van heel Delfgauw bakt… (lees verder)

Valt het doek voor de Bewonersvereniging?

Over de Bewonersvereniging Delfgauw
06/02/2018 - Na 22 jaar lijkt het doek voor de Bewonersvereniging te vallen. Het ontbreken van nieuwe bestuursleden luidt het einde van de BVD in. De huidige bestuursleden zitten allemaal al tussen de 5 en 12 jaar in het bestuur en gaan er mee stoppen. Zonder nieuwe bestuursleden komt hiermee ook een… (lees verder)

Lees hier onze Vaart 57 digitaal – met rectificatie

30/11/2016 - Klik op Vaart-57 om te kijken naar de digitale editie van onze nieuwsbrief in kleur! Rectificatie In het artikel over de nieuwbouw aan de Spuikade staat dat de vrijstaande woning is komen te vervallen. Dit berust op een misverstand. Onze excuses hiervoor. (lees verder)